måndag 31 december 2012

''Barnledigt''


Hej lilla blogg!

Är ledsen att uppdateringen varit så dålig. Men som ni vet så har jag haft krångel med internet samt så har jag ju just köpt en liten valp som har krävt lite tid! (Matte kan inte sluta mysa med honom hrrmm...) Men nu börjar han bli mer och mer hemmastadd och duktigare att bli med till stallet. Så så fort det nu istället sugiga vädret tillåter så hoppas jag komma igång på riktigt med Lucky igen!

Som ni vet så var vi iväg på kurs för Ulrika Frödning. Fick riktigt bra tips där som vi ska jobba med nu under vintern. Ska också satsa på att få bort hans strålröta en gång för alla och fixa hans höft. Han har någon låsning där som jag skulle behöva ta ut någon som kan fixa det. Nu är jag dock tyvärr arbetslös och pank. Så vi får ta ett pytte steg i taget! Men hoppas att hinna med allt nu under 2013!

Har inga roliga nya bilder på Lucky just nu! Väntar dock på fint väder så jag kan fixa en liten vinter shoot med honom ;) Vi får hålla tummarna för det! Men ni kan få se lite nya mys bilder på lille Yosh istället!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar