onsdag 21 november 2012

Grey days



Usch nu börjar jag verkligen lessna på detta blöta, leriga, gråa och rent utsagt döda väder  Längtar faktiskt efter lite frisk bitande kyla i kinderna och knastrande snö under fot & hov. Har inte haft någon större lust att göra annat än att bara åka till stallet och borsta av Lucky i två dar nu.

I morgon så funderar jag dock på att ändå ge mig ut på en lite ridtur. Eller om det regnar så åtminstonde en promenad för både jag och Lucky behöver röra på oss och komma i någorlunda form inför en träning jag anmält oss till!

Har anmält mig och Lucky till en akademisk ridlektion för Ulrika Fröding. Hoppas få med mig någon som kan fota lite då! Kursen är den 13 december, så skulle behöva rida en del innan dess och fräscha upp mina och Luckys kunskaper lite.

Internet krånglar ännu här hemma.. så jädra typiskt när man vill satsa på bloggen igen! Får hoppas ni kan stå ut ett tag till med lite tråkiga inlägg. Så får vi hålla tummar och tår att det snart ska fungera som det ska igen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar