söndag 18 november 2012

Sunday


Blev inge bett utprovning idag! Hade för mycket andra ärendet att åka runt och fixa idag. Så jag åkte bara till stallet och gjorde mina dagliga sysslor samt plockade av täcket och borstade av Lucky. Blev väldigt glad när jag såg att han och Gimmie stod tätt ihop och åt tillsammans. Samt att gimmie försökte brunsta lite för Lucky och han inte brydde sig ett dugg! Wiho :D Var ju rädd att dom inte skulle kunna gå ihop på grund av att Lucky blev kastrerad så sent. Han kunde ju inte gå ihop med mitt minishettis sto jag hade ett tag. Fick tyvärr sälja henne.



Men nu har Lucky fått en ''ört'' som heter munkpeppar i några veckor. Och som verkar ha hjälpt nått mirakulöst! 

Just nu så sitter jag hemma hos några bekanta som ska hjälpa mig att borra hål i Luckys boots så jag kan skruva i broddar inför vintern. Sen ska jag åka till min mamma och hämta lite saker till min å sambons nya lya! Är så himla roligt att inreda och göra fint!

Vi får se om jag hinner prova bett på gubben i morgon istället. Blir nog ett långa tyglar pass då för att prova ut. Hoppas han inte han blir allt för sur på mig!


Lucky och jag under ett långa tyglar pass förra vintern! : )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar