tisdag 3 april 2012

Vill vill vill.


Ja så känner jag just nu. Vill så jädra mycket men kommer liksom ingenstans haha. 

Är skit sugen på att börja rida ''ordentligt'' igen och komma igång med lite seriös träning. Samt testa hoppa ett litet hinder med gubben snart och se hur han reagerar på det. Också åka iväg och ''ridhus'' träna. Jag vill också träna en massa nya ideer med klickern. Testa rida i halsring och testa att longera ordentligt. 

Och när jag vill så mycket blir det liksom inte att jag gör ett piss haha. Att jag dessutom inte har någonstans att träna på gör saken lite svårare. Men får se hur jag löser det. Iaf så ska jag bort till stallet lite senare och då ska jag och Matilda iaf testa longera grabbarna lite eller om jag rider lite om jag hittar ett bra ställe. Får se!

Hör av mig senare om jag hinner och berättar vad vi gjorde. Tar med mig kameran idag så det blir nog iaf lite nya bilder!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar