fredag 11 januari 2013

Framsteg!


Idag så hade jag och Lucky lite mera ''stå stilla när jag ska upp'' träning. Och idag var en vän med och kunde filma! Tog ett par försök då det va blåsigt och Lucky va lite pigg, men på det sista filmklippet så fick vi till det helt felfritt! Kommer ju säkerligen få upprepas många gånger till innan det sitter till 100% men tycker han är jävligt duktig ändå eller vad säger nu?




Hanna som var med mig ut idag hjälpte mig med Luckys hovar och visade mig också lite bra markövningar för att träna böjning med Lucky, samt bara busade vi med honom lite! blev mer filmklipp från idag hehe speciellt många failare! men tekninken krånglar så fick verkligen kämpa för att få till den här snutten, men ska försöka under helgen att få upp flera! Men hoppas ni blir nöjda med denna så länge.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar