tisdag 8 januari 2013

Pepparn kan dra dit..


.. Pepparn växer!

Haha i förgår kväll så sa jag till min sambo, - Du! Jag har inte ramlat eller halkat nått den här vintern peppar peppar! .... Och vad tror ni jag gjorde igår? Jo jag drog mig i utav helvette på baksidan huset! halkade dock inte utan snubblade när jag skulle springa och busa med Yoshi haha. Iaf så skadade jag nacken så Lucky fick vila igår också.
Jag igår?

Idag har jag också ganska ont, men får se om vi kan hitta på med nånting ändå. Jag har ju börjat behandla Luckys strålröta mer seriöst nu med kalk och äppelcidervinäger. Brukar kalka i hans boots innan börjar jobba så får han ha dem på sig, och efteråt så sprayar jag äppelcidervinäger på strålarna och låter det torka in lite. Så det ska jag iaf göra idag. Sen får jag se om det blir en promenad eller om jag ska köra lite markarbete & longering. Klicker träna var det länge sen vi gjorde också så ska nog kombinera det med vad vi nu ska göra!

Kommer med en update senare! Så får vi se vad det blev av den här dagen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar