måndag 30 januari 2012

Bara för att...


Lucky var söt idag! Han stod långt nere i hagen när jag kom hem från jobbet. Men när jag hämtat skottkärran och gick mot hans utebox för att mocka så hade han sprungit upp för slänten för att kika på mig. Och där stod han hela halvtimmen jag var där haha. Även fast jag försvann in i stallet i kanske 10 minuter för att fixa vattenhinkarna, så stod han kvar och tittade efter mig när jag kom ut. Lite knasig men sötnöt som vanligt!

Han var nog ganska uttråkad min gutt och hoppades på att få göra nått kul. Men hade tyvärr inte tid att göra nått med honom idag då jag skulle åka iväg. Men i morgon ska jag se om jag hinner träna lite direkt efter jobbet! Då det faktiskt är ljust ute till minst fem iaf. Och då blir det förmodligen lite Långa Tyglar. Tänkte testa att göra det i hans läder grimma istället för sidepullet.

Vi får väl se hur det går!


När hästen är söt...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar