torsdag 26 januari 2012

Planering


Ja idag är en riktig planerings dag! Jag känner inspiration till lite allt möjligt. Och faktiskt främst till min ''göra smycken'' hobby. Så idag har jag beställt hem massor med saker så jag kan börja göra smycken och starta upp min webbshop! Det kommer främst vara hästinspirerade smycken men också vad annat min fantasi kan forma fram. Länk till den sidan kommer så småningom när jag satt igång. Men ska bli spännande!

Jag har också tänkt ut en liten vecko planering med Lucky som jag kan göra just nu när jag fortfarande jobbar och det är mörkt och halkigt ute ännu, kommer sakta kunna lägga till mer ju ljusare och varamare det blir ute. Kommer dock nog inte hålla mig blint till den utan jag gillar att göra vad än faller oss in och vad vädret tillåter.


  • Måndag: Promenad 20 minuter - Stretching av bakbenen.
  • Tisdag: Vila- Pyssel
  • Onsdag: Pyssel - klicker träning i boxen
  • Torsdag: Promenad 20 minuter - Stretching av bakbenen
  • Fredag: Skogspromenad
  • Lördag: Långa Tyglar & Klicker träning ute - Hovvård
  • Söndag: Promenad/ ridtur - Stretching bakben 

Och alltså enligt schemat så är det promenad och stretching idag! Och det har jag planerat om han verkar villig att följa med ut. Hör av mig senare om hur det gick, då det blir första gången jag testar att stretcha honom!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar