söndag 29 januari 2012

Luckys egenheter Del 1


Idag så hann jag inte iväg till stallet nått för att träna. Hade fullt upp att leka hemma fru i lägenheten. Diska, tvätta & städa och lite annat duktigt & hurtigt!

Men då så tänkte jag istället starta en liten ''mini serie'' om Luckys små egenheter! Då dom har kommit att bli en del och det dyker ständigt upp nya med jämna mellanrum.

Så här kommer egenhet nr 1.

Lucky:
Klicker Narkomanen.

Yes! Lucky är en klicker knarkare. Han VILL inte sluta när vi väl satt igång haha. Då vägrar han låta mig fånga honom och han springer förtvivlat runt och gör olika klicker övningar! Försöker pussas, kramas och springer runt och lägger nosen på saker. Så då får man helt enkelt göra en klicker övning av att få sätta på honom grimman eller tränset så vi kan avsluta haha. Dock gillar jag bara detta då det är en stor bekräftelse för mig att han är nöjd och glad och gillar det vi gör!

( Lucky Klicker Narkoman)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar