tisdag 31 januari 2012

När hästen är söt igen.


Ja hehe det här med att planera saker i förväg är verkligen inget för mig. Jag känner att jag måste få göra det som faller mig och hästen in för stunden. Annars är det så lätt att jag faller för prestations ångesten och glömmer bort att ha roligt. Jag vill inte känna att jag MÅSTE göra det och det. Utan jag vill göra det för att vi vill och tycker det är roligt!

Dock kommer jag iaf hålla mig till stretchingen var tredje dag. Men övrig träning och sånt kommer jag inte försöka planera. För det blir bara att jag tappar motovationen helt istället.

Så idag bara myste jag och kliade på gutten ute i hagen och borstade lite på både honom och hag kompisen Roi.

Hehe hagen sluttar lite upp mot staketet på vissa delar av hagen.

''Men mamma vad gör du där uppe? Jag når ju inte!''



'' Når näääästan!''


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar