fredag 9 mars 2012

Äntligen Fredag.



Yes nu är det äntligen fredag och jag känner mig ganska pepp då jag ÄNTLIGEN återfått min inspiration till klicker & trick träningen! Har nu fyra mål jag vill nå med Lucky och jag är sugen på att verkligen börja satsa på klickerträningen igen.

Mina mål

*Felfri löslongering
*Spansk skritt
*Buga
*Ligga ner


Detta är alltså det jag tänker lägga focus på att träna in och vi får se hur jag går tillväga. Detta är ju självklart inget jag kommer göra allt på en gång utan kommer ta ett steg i taget och låta ta sin tid om det behövs. 

Har tänkt att redan ikväll gå in i lösdriften och träna lite. Tänkte börja med att känna lite på ''ligga ner'' då Lucky är väldigt trygg med att ha mig nära när han rullar sig så tänkte jag försöka smita in en signal och ett klick där! Och eftersom han rullar sig direkt han kommer in så borde jag inte behöva vänta länge.

Jag hör av mig ikväll igen om hur det gick!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar