tisdag 20 mars 2012

Ett trött sinne.


Ja det har varit en påfrestande tid för mig. Och det är inte slut än. Men jag försöker hålla humöret uppe bäst jag kan. Men är helt galet trött om dagarna och det påverkar vad jag orkar göra hos Lucky tyvärr och ber om ursäkt för det! Vi får hoppas att saker vänder snart.

Igår bara satt jag hos honom i hagen medan han åt och bara pratade men honom. Han är verkligen min oas i all kaos och stress. Allt bara försvinner när jag väl är där i vår lilla bubbla. Men den brister snabbt när jag går därifrån igen. Men jag kämpar!

Nu ska jag snart promenera bort till stallet och göra mina dagliga sysslor där. Och så får vi se om jag hittar på något med gubben om han verkar sugen. Och om jag orkar. Idag är jag riktigt riktigt trött. Iaf så då blir de nog antingen en promenad i skogen eller lite klickerträning. Vi får se helt enkelt vad vi blir sugna på.

Så länge så bjuder jag på några mobilbilder från gårdagens mysstund i hagen.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar