fredag 23 mars 2012

Thank god its friday!


Yes! Äntligen är det fredag! Så sjukt gott att få vila ut lite. Fast känner jag mig själv rätt så blir det väl full rulle hela helgen ändå hehe

Nu har jag precis suttit och betalat klart lite räkningar och andra tråkiga saker. Och nu tänker jag åka ut till stallet och belöna mig med en ridtur om gubben har lust med det! Tänkte faktiskt försöka ta en lite längre runda och ha repgrimman över tränset och försöka rida hela turen i den för att se hur det funkar! Vill ju kunna rida honom i den sen men litar inte riktigt på den helt ännu. Så det är bara att börja träna och testa!

Sen tänkte jag faktiskt försöka titta igenom Parelli serien under helgen. Och ja som ni vet är jag inget stort fan av just Pat Parelli eller NH överlag, MEN det finns bra saker att plocka ur det, roliga övningar som jag och Lucky bara kan göra om till vårt sätt. Så tänkte ögna igenom level 1-4, cirka fyra timmar trooor jag men har ingen aning. Så får vi se om man kan hitta nån kul inspiration till klickerträningen där.

Jag hör väl av mig igen lite senare om hur ridrundan gick. Kram på er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar