lördag 17 mars 2012

Colourless.

Idag har det varit en riktig skit dag. Känt mig lite nere och det fula vädret gjorde inte saken bättre. Mulet, mörkt och blött. Färglöst och dött.

Så jag hade egentligen ingen lust alls att göra nått med gubben idag. Ville bara ligga inne i soffan och se på film hela dagen. Men jag gick dit ändå och mockade och gjorde mina sysslor och då smög sig lusten tillbaka och vi tog en promenad ändå. 

Och som vanligt så  gjorde han min dag genast ljusare och full av färg igen [v]

Vi gick och inspekterade några ängar som jag tänkt ut för en framtida photoshoot, som kanske blir av redan i morgon då min kompis kanske kommer ut om det blir lite fint väder och fotar oss! Så vi får hoppas på det då och att gubben är på humör för det i morgon.


Ja men den här var väl fin? Eller va tycker du matte?



En bro som går över tågrälsen på en av promenad rundorna. Men den är inga problem att gå över!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar