måndag 6 februari 2012

Bus kusar!


Lekte lite med killarna i hagen idag när jag kom hem ifrån jobbet! Såg hur lek sugen Roi var idag. Stackarn försökte verkligen få igång min gubbiga häst att leka med honom. Men Lucky ville hellre stå vid staketet och kolla på när jag mockade haha. Gubbstrutt!

Jag tyckte så synd om Roi så jag sprang in i hagen och busade runt med dem en stund. Och då minnsan dög det för gubben att leka lite också! Filmade några korta klipp och slängde ihop en halvkass liten mini film. Svårt att filma när man vill vara focuserad på hästarna :)

Ska se hur vädret är i morgon. Är det bra så ska jag nog klickerträna då det var ett tag sen nu. Ber om ursäkt för det! Men har haft mycket annat att göra och haft världens idé torka hehe. Men ska testa lite i morgon och se om det släpper lite.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar