fredag 24 februari 2012

Fredag


Hej blogg!

Vill börja med att hälsa Elsa välkommen till bloggen! Ska bli spännade att följa dig och alla shettisarna!

Nu äger jag äntligen en sadel! Yes, vi testade den spanska sadeln idag igen for the final time. Och jag har nu köpt den! Den passade mycket bättre efter omstoppningen. Sjönk fortfarande ner lite för mycket men inte så den lade sig direkt på manken, men ska köpa en upplyftande pad att lägga under som lyfter den lite extra. Och sen när han blir lite mer musklad så kommer den ligga fin fint tror jag! Så sjukt härligt att äntligen ha en ordentlig sadel så man kan börja träna lite mer seriöst!

Blev lite bilder från dagen! Min sits är hemsk, men koncentrerade mig inte alls på den utan skulle bara känna på sadeln. 










Sista bilden blev min favorit för dagen! hehe gubben ser så grov och snygg ut! Min fina!

I morgon blir det att gå upp klockan 05:00, åka och plocka ut hästarna, mocka och göra klart allt och sen göra sig redo för Euro Horse hästmässa i Göteborg! Galet kul med en liten roadtrip ska det bli! Och hoppas på massa fint till gubben.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar