fredag 3 februari 2012

Skit också!


Kursen för Christoffer Dahlgren blev inställd... Vi blev för få som anmälde oss. Dock blir det en i maj istället. Så vi  får väl hoppas på den! 

Jaja positivt är väl att man får lite extra pengar över till Göteborg Horseshow mässan. Samt lite andra saker, för nu behöver jag ju inte ''ridhus träna'' Lucky än på ett litet tag. Men jag kommer nog ta ut hon som jag eventuellt ska köpa sadeln av så hon får ha några lektioner med oss lite då och då! 

En kul grejj som livade upp stämningen lite ikväll var att jag hittade en duktig tjej som gör keltiska/ medeltida inspirerade träns. Och jag har mailat henne och frågat om hon skulle kunna göra en bettlös version av ett träns jag velat ha länge men inte kunnat på grund av att det måste vara bett till!


Detta är inte ett träns som just denna tjej har sytt, men ett liknande. Och förhoppningsvis så svarar hon och kanske kan göra ett! Eller bara enn snyggt pannband som jag kan ha på det tränset jag har nu.

( Mitt nuvarande träns )



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar