söndag 26 februari 2012

EuroHorse 2012


Godmorgon blogg!

Det är nu söndag morgon och jag har precis sovit klart efter gårdagens rätt tuffa men otroligt roliga dag!

Gick ju upp fem för att åka och släppa ut gubben och mocka och göra allt klart. Sen åkte vi iväg mot Göteborg jag & två vänner. Och efter den långa resan (cirka 30 mil) så anlände vi till Eurohorse mässan! Det var väldigt roligt trots alla människor. Blir rätt tufft när man inte är van hehe. Jag bor ju i en pytte ort och är inte van vid att trängas med typ 60 000 pers! Vi traskade runt där i cirka fem timmar = rätt ont i fötter och ben. Och så kom vi väl hem runt elva på kvällen nångång. Behöver jag tillägga att jag var jäävligt trött?

Här kommer lite bilds! Klicka på dem om ni vill se dem större och i ett bildspel.






Vi hittade extreemt äckliga chips! Både smakade och luktade hamburgare. Jag gillar hamburgare, men chipsen var vidriga haha.









Och nu till frågan ni alla väntat spänt på. vad köpte jag på mässan? ;) Måste göra er lite besvikna där för jag köpte bara en sak! Ett beiget schabrak med Luckys namn broderat på. Inte mycket men blev sjukt nöjd med den lilla saken!

Det fanns ju självklart massa fina saker man ville ha! Men antingen var det för lite för dyrt eller så kände jag att det var nog inget jag egentligen behövde.

Här kommer två bilder på schabraket!



Idag ska jag kanske gå på bio och se filmen War Horse! Skriver lite senare och berättar om den om det blir något. Nu ska jag åka iväg till stallet och pyssla lite, kanske försöka ta en ridtur om jag hinner. Ha det gott så länge!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar