tisdag 14 februari 2012

Decisions


Ja idag bestämde jag mig för att våga chansa efter att ha pratat med sadelmakaren. Hon ska få stoppa om den spanska sadeln åt mig så ska jag testa den igen och köper den om den passar! :) Så nu håller jag verkligen tummarna. Men annars så vet jag rätt många som är intresserade av den ifall det skulle skita sig. Men jag hoppas på det bästa nu!
























Jag har förövrigt ''som vanligt'' inte gjort nått spännade med gubben alls. För jag har haft så mycket annat att tänka på och göra just nu! Men hoppas att det släpper snart så jag kan börja träna seriöst. Vilket också kommer bli lättare OM jag nu får en ordentlig sadel! Samt om det blir lösdrift för gubben så jag lättare kan ta ut honom och träna med honom lite varje dag!

Är ju så sjukt sugen & pepp på att göra allt just nu! Long Reining, klickerträna och komma igång ordentligt med ridningen! Men ja det kommer viss inom tid :)

Sänder några styrkekramar till Märta också! Låter inte skojj det där.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar