onsdag 22 februari 2012

Islandskap

Ja så här kul såg hagen ut idag när jag kom hem från jobbet... Kan ju också tillägga att även där gräset var framme så var det snorhalt. Så grabbarna får gå i en ny hage i morgon tills denna tinat upp lite. 

Dock så halkade & ramlade faktiskt jag mer än hästen när vi skulle ta in dem! Hehe. Men kul var det faktiskt inte. Och vi fick ju hämta dem inne i hagen för första gången. Så dem gillade verkligen inte sin hage idag. 

Lucky och Roi idag när jag bar ner en hink vatten åt dem, Hur ska dem klara sig utan varandra undrar jag? Hoppas det inte blir allt för länge...

Det blev dock inget lösdrifts ihopsläpp ikväll då dem inte hade hunnit riktigt klart med den. Så jag kan pusta ut i några dagar till. Var ju rädd att Lucky skulle behöva stå inne i boxen hela dagen i morgon. För jag skulle inte ha släppt ut en ensam, stressad och orolig häst i den hagen, vilken ni nog kanske förstår! Hoppas att den hinner tina upp tills det är dags för ihopsläppet bara... Så får vi väl se hur länge han får stå ensam.

Knäppte några kort på gubben ikväll då han poserade så fint!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar