söndag 5 februari 2012

God morgon!


Eller ja, god förmiddag!

Jag planerar att strax åka iväg till stallet. Och jag är riktigt sugen på att ta en riktig långtur idag! Om gubben känner för det förstås. Är sugen på att ta rundan som är cirka 9,2 kilometer! Så vi blir nog borta en stund. 

Och då får det nog bli helt barbacka ifall jag måste hoppa av på vissa ställen och gå med honom då det förmodligen är väldigt isiga vägar uppöver skogen... Nästa vinter ska jag absolut ha fyra broddade boots redo! Han klarar egentligen att gå på dom vägar som är just nu, men han spänner sig så väldigt och blir osäker och så blir det ju bara ännu halkigare än vad det egentligen är. Men det är väl bara att testa! Annars blir det en redig långpromenad för oss både helt enkelt hehe.

Men vi hörs lite senare om jag och gubben överlever turen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar