onsdag 8 februari 2012

Frihets Longering


Yes, idag så tog jag med gubben ut i padocken och körde lite klickerträning. Dock var han inte på sånt väldigt klicker humör idag tyvärr så det blev lite halvhjärtat. Men lyckades iaf klämma ut några volter ur honom! Lite vingliga & tveksamma men ändå hela varv runt mig, helt lös och med mig stillaståendes i mitten! Min duktiga kille! Tror det kommer gå bättre någon dag när han är mer sugen på träning. Nu gjorde han det mest för att vara snäll mot mig sötnöten!

( Gubben i padocken idag. Inte så värst engagerad )

Föresten! Idag så har jag påbörjat gubbens magnesuim(Makrosyl) & magkur (Gastrofor)! Han ska ha det två gånger dagligen i små doser så han får på morgonen innan jag åker till jobbet och på kvällen i boxen. Och jag blandar ut det med några rivna morötter bara! Billigt & smidigt!

Och han slickar i sig minsta smula. Så han känner nog att det är något riktigt nyttigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar