lördag 11 februari 2012

Sunny Days


det blev ingen träning idag heller hehe. Fy skäms och smisk på mig! Men Lucky var så himla trött idag när jag kom. Och han verkade bara allmänt inte vara på humör att leka eller träna alls. Testade att väcka honom lite i hagen men icke, Han var så trött och bara myssjuk idag gubben. Så det va det jag gjorde istället. Myste och pysslade.

Men som plåster på såren så tog jag med mig kameran till stallet idag och det resulterade i två bildbomber ni kan se i inläggen nedanför!

Ni vet väl att ni kan klicka upp bilderna och få dem större och i ett bildspel?


(Översten övervakar mitt arbete så det utförs korrekt.)

Jag kan lova att träningen kommer bli mer oftare och mer seriös bara lösdriften blir färdig och om gubben får gå med där! För då är det ju så jädra enkelt att bara plocka in honom istället för två hästar hela tiden. Och det dröjer ju faktiskt inte så länge till förhoppningsvis!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar